Galeri Kraf Nailofar

[ Sign Guestbook ]  [ Back to Galeri Kraf Nailofar ]

Showing 1-9 of 9 messages.
Date Aug 1, 2016 2:41:35 AM
Name MOHAMAD SAFI RUDIN B HAMTHAN
Location SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN
Website
Komen untuk penambahbaikan? Usaha yang baik dan perlu lebih kretif
Pendapat tentang handmade? Satu usaha yang perlu dikembangkan lagi.

Teruskan usaha dengan lebih gigih dan lebih kreatif untuk menarik pelbagai golongan pengguna.

Date Jan 5, 2016 10:25:23 AM
Name balqis
Location kuala ketil
Website
Komen untuk penambahbaikan?
Pendapat tentang handmade?

sangat sesuai untuk pelajar..keep it up :)

Date Jan 5, 2016 6:36:21 AM
Name FATIN AQILA BINTI MOKHTAR
Location Kolej Universiti Insaniah
Website
Komen untuk penambahbaikan?
Pendapat tentang handmade? Comel Sangat!!!

Comel sesangat sangat.

Date Jan 25, 2015 8:29:21 PM
Name cikgu Zanariyah
Location Sungai Petani
Website
Komen untuk penambahbaikan? teruskan usaha anda
Pendapat tentang handmade? sangat menarik

jadikan kraf handmade sebagai produk yang boleh menjana pendapatan negara.

Date Jan 22, 2015 9:55:48 PM
Name nurul hasanah
Location kuartes polis,teluk intanperak
Website
Komen untuk penambahbaikan? blog comel=)
Pendapat tentang handmade? sgt kreatif, like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

harap dpt beri tunjuk ajar semangat utk saya,#bagus

Date Jun 25, 2014 4:31:33 AM
Name Amiera Jannah
Location KEDAH
Website
Komen untuk penambahbaikan? seronok
Pendapat tentang handmade? terbaik

saya akan beli banyak..................saya rasa macam tak sabar.

Date Jun 25, 2014 4:26:27 AM
Name Amiera Jannah
Location KEDAH
Website
Komen untuk penambahbaikan? tengok first page pun terasa teruja
Pendapat tentang handmade? sungguh elok jahitan

seronok nampak semua benda kat blog ni rasa macam nak beli je........... tak sabarnya.

Date Apr 19, 2014 4:48:05 AM
Name Nur Hashinah Maziah Mohamad Gh
Location Miri, Sarawak
Website
Komen untuk penambahbaikan? lbh banyak bahan kreatif utk pengajaran d skolh
Pendapat tentang handmade? sangat baik dan harus d teruskn

Selamat bersua....

Date Mar 28, 2014 12:43:57 AM
Name Nailofar
Location UPM Serdang, Selangor.
Website http://kolejhayat.blogspot.com/
Komen untuk penambahbaikan? All the best :)
Pendapat tentang handmade?

Terdapat banyak sudut di dunia ini tetapi orang yang bijaksana akan memilih sudut yang positif. Jom, berkraf kreatif!