Buku Pelawat

[ Sign Guestbook ]  [ Back to skj22 ]

Showing 91-100 of 109 messages.
Date May 10, 2011 11:37:20 PM
Name kan_ta84&H-6 cemerlang
Location skj22

hhohoho merah kalah tarik tali sayang esok lawan ngan umah hijau tak tau menag ke tak

Date May 10, 2011 11:35:19 PM
Name dheva haran
Location sekolah

saya dheva ,yusri dan ajip .kami berkawan baik sejak dari kecil hingga sekarang .kami harap agar semoga persahabatan kami akan berterusan selama -lamanya.

Date May 10, 2011 11:35:03 PM
Name nurul syazwana
Location skj22

bila zahirah nak blk kat skj22???

Date May 10, 2011 11:34:54 PM
Name nurul izati bt roskamaruzan
Location skj 22

we hidayat kau buat apa

Date Jun 23, 2010 9:26:31 AM
Name bekas cikgu skj22 (1998-2002)
Location Jengka mari

skj22 ni sememangnya punya nilai dan identiti yang tersendiri. Terus cemerlang dan maju jaya...buat nizam,ust rozi,shahril, johar,dan yang lain2 tu...selamat bertugas dengan penuh keikhlasan....

Date Apr 22, 2010 2:01:33 AM
Name MYY1983
Location SMKSATBB

salam. sy x student skj22. memori lama kembali segar setiap kali blk kg. sbb kena lalu dpn sek. dr rumah pun nampak sekolah. akhir nya aku jd pendidik jg.

Date Mar 17, 2010 9:20:35 AM
Name ebtisam bt saibali
Location Subang Jaya

salam.. saya xstudent SKJ22 fr 1985 - 1990. saya bangga bersekolah di sini kerana bermulanya di sinilah membawa kejayaan dalam hidup saya sehingga hari ini. untuk bekas guru-guru saya.. terima kasih.. jasa kalian sentiasa dalam ingatan dan doa saya.

Date Mar 9, 2010 4:26:14 AM
Name admin
Location Pahang

Marilah bekas-bekas murid kita bagi sumbangan idea untuk majukan lagi SKJ22

Date Mar 7, 2010 11:55:58 PM
Name hasri hashim
Location jengka 22

hai

Date Jan 13, 2010 9:55:22 PM
Name Hafizi Ms
Location Skudai, Johor

Anak Felda Jengka 15. Merantau jauh diselatan negara mencari ilmu. Tunggu kedatangan saya ke Sekolah SKJ22. Saya akan pulang ke Jengka berkongsi ilmu untuk anak2 Peneroka di sana. Tugas saya belum selesai di Johor...sikit lagi...

Sekian.
Hafizi Ms
Pengasas Tuisyen Online Johor
3Tahun Pengalaman Dalam E-pendidikan
0177619807
E: webucation.biz@gmail.com