Buku Pelawat

[ Sign Guestbook ]  [ Back to skj22 ]

Showing 61-70 of 109 messages.
Date Jul 2, 2011 5:23:22 AM
Name Nurul Afifah
Location PJK Jenderak Selatan

hye...
cox pagi akq btlak dgn fmly ke nilai..
hrp zaty doakn akq skluarge slmt dlm pjlanan..
zaty...
tlg pjok along pegi skolh smle yerw...
akq mryu sgt2...
InsyaALLAH law pnjg umo kte jmpe lgi..
k bye..
salam

Date Jul 2, 2011 5:22:13 AM
Name Nurul Afifah
Location PJK Jenderak Selatan

wasalam...
cox pagi akq btlak dgn fmly ke nilai..
hrp zaty doakn akq skluarge slmt dlm pjlanan..
zaty...
tlg pjok along pegi skolh smle yerw...
akq mryu sgt2...
InsyaALLAH law pnjg umo kte jmpe lgi..
k bye..
salam

Date Jul 2, 2011 2:43:16 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location kakak fifa

hai kakak fifa .kakak fifa buat apa kat umah kakak fifa tak tidur ke kita kat sini rasa boreng sangat sebab along tak ada dengan mama papa adik semua tak ada kita tinggal dengan mama je kat sini .bila kakak nak datang kat sini kita rindu dengan kakak tolong lah kakak datang kat sini sekali lagi .kalau kakak datang kat sini kita sangat seronok .bye kakak fifa nanti kata jumpa lagi .bye ........bye...

Date Jun 27, 2011 5:53:09 AM
Name Nurul Afifah
Location PJK Jenderak Selatan

Salam...
maaf xrep msg2 zaty, akq sbuk cket urskn hal2 untk ke nilai 3aribln ney
akq nget bday along 16iaribln2, xkn ley lpe lak
erm, akq xtow g ble ley dtg c2
xley na jnji
law zaty na dtg kctaw a dlu,tkot akq skluarge xde kt uma lak
k a zaty, akq xbyk mse ney
t mcg g eh
daa
smpaikn slm sme at uma
salam

Date Jun 25, 2011 4:42:10 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location kakak fifa

hai kakak.kakak buat apa kat umah kakak tak borig ke duduk kalau kita bosan .kakak bila kakak nak balik sini kita dan along sangat rindu dekat kakak .kakak kalau kakak ada kat umah kita akan datang kat umah kakak nanti kalau kakak tak percaya kakak talifon lah along .kakak bagi tahu mak kakak yang kati nak datang nanti .

Date Jun 18, 2011 3:33:46 AM
Name Nurul izati binti roskamaruzan
Location nurul afifah

hai kakak .kakak fifa buat apa kat umah . kakak fifa tak gi pjk kat sana ke .kakak bila kakak nak pergi kat sini lagi saya sanggat 3rindu pada kakak fifa kakak tolong lah balik kat sini boleh lah kakak tolong saya buat cerpen kehidupan . kakak nak tahu cerpen tu apa .cerpen tu cerita pendik . kakak mesti reti buat cerpen itu. kakak kakak tolong lah balik kat sini . kalau kakak balik kat sini kakak boleh lah pergi pjk sama sama dengan kita . kakak -kakak nak tahu tak hari 16.6.2011 hari jadi along . kalau kakak ada along mesti seronok .kakak -kakak sayang kan along tak .kalau kakak tak sayang kan along mesti kakak ada pakwe lain .saya tak bagi kakak datang kat sini lagi dan saya akan cari kakak sampai dapat dan saya juga tumbok kakak kerana kakak telah mainkan along . saya tumbok kakak terajang dan lain -lain lagi . bye .............

Date Jun 16, 2011 8:54:09 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location

hai kakak hari ini saya sangat kerana kerana hari ini hari jadi kita kakak tak mengucap kan selamat hari jadi pun kat along .

Date May 28, 2011 10:29:36 PM
Name Nurul Afifah
Location PJK Jenderak Selatan

hye zaty...akq uwn syg kowg sme..
na sgt dtg cne p xjnji aa ble..sok akq g prak, xtow g blek ble..k la,2jerw..tanx 4evrything..i miss n lurve u all..bye
(^_^.)

Date May 27, 2011 8:34:39 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location sk lktp jengka22

kakak fifa hari sabtu kita ambil kakak fifa kat umah kakak fifa ya . kalau emak kakak fifa tak bagi tak pe lah .bye kakak fifa kita jumpa lagi bye.

Date May 27, 2011 8:31:47 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location sk lktp jengka22

hai kakak fifa ni izati kakak tolong lah balik kat sini kami satu keluarga sangat sayang 2 kat kakak fifa .kakak fifa balik kat sini lagi . kalau kakak fifa balik kat sini lagi kita boleh pergi pjk sama - sama. kami hanggap kakak macam keluarga kami dan kakak ipa kami .kakak fifa boleh lah balik kat sini lagi . hari sabtu ni hingga hari ahad boleh lah.