Buku Pelawat

[ Sign Guestbook ]  [ Back to skj22 ]

Showing 71-80 of 109 messages.
Date May 22, 2011 7:14:04 AM
Name ZURAIDA BT MOHAMED
Location Baling, Kedah

Missing my childhood in SJK 22

Date May 20, 2011 9:43:17 PM
Name Nurul Afifah
Location PJK Jenderak Selatan

Salam Izati...
Akq rndu sgt3 at Zati,along,mama,papa & adik..Akq arap korg sntiasa chat d sne..klu da bce mcg ney, akq arap zati blas ea..Akq men kpntsan mnaip sbb trgt kt zati..nak taw x, akq da dpt menaip 26 pth pktaan smnit!!tmbh 2mte..hehehe..k a,stkt ney dlu akq na ckp..kim slm at smue at uma ea..law rjin ajk aa fmly dtg uma akq..
bye (^_^.)

Date May 17, 2011 9:51:51 AM
Name ahmad
Location umahpelda

hello warga sekolah selamat bercuti

Date May 16, 2011 11:00:16 AM
Name Nurul Afifah
Location Ma'ahad SAS

pas akq lek sok, ckp at mama&papa y akq time ksih byk2 kasi akq tmpg uma korg...n ckp akq mnx maaf law ad bnde y akq wt xslse mama&papa tgok..akq pn na mnx maaf at zaty klu akq ad mnggung prasaan zaty ea..hrp dpt jmpe zaty skluarge ag...

Date May 16, 2011 10:55:34 AM
Name Nurul Afifah
Location Ma'ahad SAS

uit ank dre..khusyuk smcm je ngok kmpter...chat ngen cpe 2haa..bf ea..rport at mama&papa!hehe

Date May 16, 2011 10:55:09 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location skj22

kakak tengah dengar lagu ke .dah taknak main mesej ke .kalau kakaktaknak hantar mesej kita main kepantasan menaip kita lawan .kalau kakak nak main kakak pergi ke google tau .kita tuggu kat sana tau .bye....bye....bye....

Date May 16, 2011 10:48:55 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location skj22

hai kakak nak megorat kita ke .kita kan sama perempuan mana boleh berkenalan malu saya .jangan marah tau saya saja nak megusik dan satu lagi gi salam kat mama tau jangan tak gi salam sudah tau .ok lah asik saya je yang hantar mesej .kakak pula tau .bye....bye...bye...

Date May 16, 2011 10:43:59 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location sk lktp jengka22

hai kakak fifa hari esok kita tak berjumpa .nanti kalau ada masa kata jumpa lagi dan saya juga minta maaf kerana saya selalu buat kakak marah .kakak jangan kakakabil hati pula .I love kakak fifa .bye ......bye....

Date May 16, 2011 10:40:29 AM
Name Nurul Afifah
Location Ma'ahad SAS

hye owg dpn...
ley je law na bknlan.. :-)

Date May 16, 2011 10:36:58 AM
Name nurul izati binti roskamaruzan
Location sk lktp jengka 22

kakak fifa boleh kita berkenalan ........