SMKA Melor,16400 Kota Bharu

[ Sign Guestbook ]  [ Back to smkamelor ]

Showing 41-50 of 52 messages.
Date Jul 19, 2010 11:15:46 PM
Name Ust muhiyidin
Location SMK Bukit Kayu Hitam Kedah

Tahniah kepada semua warga smka Melor .

Date Jun 3, 2010 11:01:17 PM
Name Tuan Syarifah Rosliah bt TMZ
Location UTHM

assalamualaikum...saya seperti nama di atas, spm 2004..sekarang sedang belajar di universiti tun husssein on malaysia, batu pahat, johor..dalam kesibukan ini sempat juga melawat blog smkam..
Perkembangan terbaru sekarang;baru sahaja menamatkan ijazah pada bulan apr lalu dan kini sedang sibuk menyambung pelajaran dalam program master yang akan bermula julai '10.
Walau ape pun jutaan terima kasih kepada semua warga SMKAM kerana 'diri ku sekarang adalah bermula dari SMKAM'
wasalam...

Date May 9, 2010 4:09:48 AM
Name anis syahirah
Location universiti teknologi petronas

salam buat semua~kenangan abadi smka melor yg memanusiakan manusia..insyaAllah..mcm2 pengajaran zaman sekolah yg dibawa jadik bekalan..doaku sering mengiringi agar smka melor terus maju..moga proses tarbiah di sana sentiasa dipupuk. kami di UTP sudah 8 org ex smkam.walopon x brapa kenal zaman sekolah dulu., roh smkam itu menyatukan kami di sini, saling tolong menolong dan bertanya khabar.^^

Date May 9, 2010 3:39:07 AM
Name khairul bin che hassan
Location hospital ipoh perak

WAHAI GURUKU KAU LAH IBUKU>>SEMPENA HARI IBU HARI INI SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI IBU BUAT USTAZAH2 TEACHER2 DAN CIKGU2

Date May 9, 2010 3:37:01 AM
Name khairul bin che hassan
Location hospital ipoh perak

teringat plop ko kak lah dewan make asrama, apabila tgk gambar asrama nie.....maklumlah 5 tahun dok asrama membesar dengan air tangan dia.....

Date May 6, 2010 1:07:37 PM
Name mohd nuruddin
Location dublin

Assalamualaikum,wah. semekam semakin lama semakin best. tak sabar nak pegi melawat sekolah cuti nanti. insyaAllah

Date May 5, 2010 2:48:09 PM
Name Nuraishah abd.ghani
Location London metropolitan University

assalamualaikum wbt
tahniah kpd cikgu,syukran juga krn menjadikan laman ni tautkan ukhuwah semua :D
masya-allah hny Allah tahu betapa rindu dan bersyukur diizinkan bersama2 di SMKAM yg terlalu byk menabur jasa dan mendidik selama ini :)
sayang cikgu2 semua :D

Date May 5, 2010 12:06:54 AM
Name Nazirul Izzat
Location IPG Kampus Sultan Mizan

Assalamualaikum.. salam ziarah buat semua warga SMKA Melor dan bekas pelajar. Ex-student 2005. Rindu kat suasana sekolah, cikgu2 n kwn2 semua. Rasa macam nak sangat kembali ke zaman sekolah dulu. Banyak kenangan bersama kwn2 n guru2 semekam. Terima kasih kepada semua guru, jasa kalian mmg xkan dapat dibalas Kini baru saya tahu erti seorang guru kerana saya juga bakal bergelar guru kelak. TERIMA KASIH BUAT SEMEKAM...

Date May 4, 2010 12:07:15 PM
Name mohd hafiz b kamaludin
Location Melaka

sero supo nok skoloh smula...
trigt ko cikgu2 hok ngaja sayo..
tq ckgu coz wat buku ni...

Date May 4, 2010 7:58:51 AM
Name Nurul Akhma
Location Uninersity Malaysia Terengganu

Salam untuk semua warga SMKAM terutama warga pendidik SMKAM...saya NURUL AKHMA BT HJ MOHD ZAWAWI SPM 2005 dan sekarang berada di Universiti Malaysia Terengganu dlm jurusan SM Sains Makanan (Perkhidmatan Makanan dan Pemakanan), dh nk masuk tahun 4 dh (thun akhir)....di kesempatan ini nk ucap terima kasih xterhingga bt cikgu2 yg tidak jemu mencurahkan ilmu untuk anak didik SMKAM.. rindu sangat2 zaman sekolah dulu..pada teman PERTIMA 05 mizzzzzz u all..di mana kamu sekarang yer..klu jumpa fk fb ker jemput2 la ek..insyallah kalau kelapangan masa nak sangat melawat sekolah...kalau ada apa2 program dan memerlukan khidmat kami sgt di alukan sbg mmberi sdikit sumbangan untuk SMKAM tercinta...